Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Upala, Costa Rica van Riet Roozen - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Upala, Costa Rica van Riet Roozen - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Riet

20 November 2018 | Costa Rica, Upala

Hallo allemaal,
We zijn gisteren op onze 2de locatie aangekomen. Ook hier weer huisjes in een prachtige tuin,het ziet er leuk uit. Vanmorgen zijn we naar het nationale park Volcan Tenorio gereden hier ca. 10 km vandaan. De wandeling (ongeveer 6 km) gaat door een schitterend nevel/regenwoud met aan het eind de Rio Celeste. Hier komen 2 rivieren samen en door de menging van mineralen in het water wordt het water lichtblauw. We hadden een beetje pech. Door de regenval van vannacht was de rivier meer bruin dan blauw maar de wandeling er naar toe was spectaculair. De poncho’s van Marjan kwamen goed van pas, het heet niet voor niets regenwoud. Er valt af en toe een bui of daar boven een zwembad wordt omgekeerd maar het duurt meestal niet lang. In deze omgeving regent het het hele jaar door. Morgen vertrekken we richting Rincon de la Vieja een rit van 154 km.

Groetjes Jan en Riet

• 21 November 2018 - 04:13

Anouk:

hoe bevalt het rijden daar?
    Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.
    Geniet ervan en rij voorzichtig.

Liefs
    anouk

• 21 November 2018 - 07:22

Marjan:

Goed zo Riet. Graag gedaan!

• 21 November 2018 - 10:33

Saskia:

Hallo Riet en Jan,
    Wat leuk om te lezen en wat een prachtige wandelingen hebben jullie al gemaakt! Geniet lekker van al dat moois!Graag foto's!
    Groet van Saskia